Styrketrening for hjernen

Det holder ikke med sterk rygg for å bære tunge utfordringer, det kreves også en sterk hjerne. Mindfullness skal være som styrketrening for hjernen, så da prøver jeg på det.

 

Merkelig at det skal være så vanskelig å sitte stille.

Bare lytte og puste.

Tanker er lov, men ingen meninger og tolkninger.

Ikke noe skulle, burde, måtte…

Likevel er det slike tanker som fyller hodet mitt.

 

Får ikke til å la alt gå, i hvert fall ikke i dag. I mindfullness skal man akseptere tingene som de er, akkurat nå. Så hvis mindfullness er som styrketrening, er hver gang er bedre enn ingenting. 

Jeg velger å tro på at mindfullness gjør min hjernen sterkere – meg sterkere.

Jeg prøver igjen i morgen:)

 

Takk for at du leste <3

 

#mindfullness #øvelsegjørmester 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg