Mamma, kan du bake en Tellefantkake?

Minsten elsker disse telle-bøkene om Tellefanten og de leses om og om igjen. I kveld kom han med denne boka og lurte han veldig på om jeg ikke kunne bake en slik kake som denne søte trollmoren baker.

Jeg: Hmmm, tja det kan jeg vel kanskje – åssen kake er det da?

Eivind: Du ser oppskriften her mamma:

Jeg: Men, det er en bløtkake – og det liker jo ikke du?

Eivind: Nei, vet det – men du kan vel lage den for det? Da har du jo en oppskrift:)

Jeg: Ja, jo, det kan jeg vel prøve en dag:)

Så hvis dere trenger en mer utfyllende oppskrift enn i boka over – så skal du se det kommer en Telefantkake på bloggen en dag snart:)

God natt!

Takk for at du leste<3

 

#goboken #minførste123 #lesestund #barnebøker #nattahistorie #høytlesing

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg