Så var det klart for julemakroner – og giveaway:)

Nå har det blitt november – og da er det lov å begynne med juleforberedelser. Først ut for min del er julemakroner. Det er egentlig bare fargene som er julete – smaken er som vanlig makroner. Jeg har valgt å kun ha to typer fyll – melkesjokolade og salt karamell (kun bittelitt salt for å dempe det søte). I tillegg er det mulig å bestille med laktosefri karamell. 

For å være sikker på at jeg ikke tar imot flere bestillinger enn jeg kan håndtere – starter jeg med å legge ut et begrenset antall makroner (se under de ulike variantene) – og da er det førstemann til mølla:) Hvis det er stor interesse, skal jeg se hva jeg kan få til! Du bestiller ved å sende meg en PM på facebook eller send en e-post til [email protected]. Makronene må hentes på Justneshalvøya og du betaler ved henting – enten kontant eller med Vipps.

Dermed er salget av julemakroner åpnet – og for å feire – deler jeg ut en liten gaveeske med fem julemakroner til deg og en venn. Det eneste du må gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget på facebook og tagge den vennen du vil dele premien med. Du må like facebooksiden min for å vinne! Vinneren trekkes 15. november.

 

Du kan bestille følgende varianter:

Gaveeske med fem makroner (3 med karamell og 2 med sjokolade): 55,-
Jeg har totalt 10 esker.

Gaveeske med ni makroner (5 med karamell og 4 med sjokolade) : 105,-
Jeg har totalt 10 esker.

Makroner i løsvekt: 10,- per stykk (minumum 10 per bestilling). Valgfritt om de skal være fylt med sjokolade eller karamell. Karamellen kan lages laktosefri – mot et tillegg på 25,- per bestilling (uavhenging av antall). 
Jeg har en foreløpig kapasitet på 100 makroner.

Håper du lar deg friste! Hvis du heller vil lage godbitene selv, kommer oppskrift og fremgangsmåte etterhvert også:)

#makroner #jul #hjemmelaget #julegave #vertinnegave 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg