Et ønske om godt nyttår til dere alle!

Aller først vil jeg benytte anledningen til å takke for det gamle! Takk til alle dere som følger meg her på bloggen – og på facebook.

Takk for likes og kommentarer – jeg setter pris på dem alle.

Takk til dere som tester oppskriftene mine – og til dere som gir innspill og synpunkter på oppskriftene. 

Takk til dere som leser alle #ikkebakeinnleggene mine.

Takk for alle hjertene <3 og andre støttende kommentarer.

Takk til dere som kjøper makronene mine – noen av dere – igjen og igjen:)

TUSEN TAKK!

 

Kort oppsummert kan jeg si at 2016 har vært et år med mange nedturer, men også noen oppturer. Spesielt tøft har det vært å ikke komme tilbake i jobb! Det er mitt aller sterkeste ønske for det nye året. Årets høydepunkt må være julen – den inneholdt verken blogging eller baking – for jeg prioriterte kvalitetstid med familien og sosiale anledninger. Håper jeg er tilgitt for min stillhet!

Dette året har ikke blitt som planlagt, men hvilket år blir vel det egentlig? Jeg har ikke blitt flinkere til å senke ambisjonsnivået – men mye flinkere til å takle at jeg sjelden når de målene jeg setter meg på begynnelsen av dagen. Dagen ender som oftest med en hel haug halvferdige og uferdige prosjekter – men det er ikke lenger så skuffende. Det hadde nok vært enda bedre å senke ambisjonsnivået – så det må jeg kanskje jobbe litt med i  2017? 

Tilslutt vil jeg ønske dere et riktig godt nyttår – og håpe at dere følger meg videre inn i 2017 også!

Takk for at du leste <3

 

PS. Følg meg gjerne på facebook: Runas bakegleder.

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg