Noen kaker skal man ikke vinne Kakekrigen med – bare et barnehjerte <3

Når barnebursdagen til barna nærmer seg – er alltid det store spørsmålet: Hva vil du jeg skal bake? Svaret fra minsten kommer raskt: Pokémon-kake.

Hmmm, hvordan skal jeg lage det? Tar man et søk på google, instagram eller Pintrest – dukker det opp tusenvis av ideer – problemet er bare at minsten verken liker marsipan, fondant, smørkrem, krem eller marengs. Da er det vanskelig å pynte en kake. Ikke det at det gjør så mye – for mesteparten av de lekre kakene på internettet – har jeg ikke nubbesjanse på likevel… I tillegg er han ganske begrenset i kakeverdenen, så det er i grunn bare brownies som er skikkelig godt. Dermed blir det brownie-muffins i år igjen 😛 

Siden brownies har begrensede pyntemuligheter, måtte jeg ut på internett og handle litt “stæsj”. Fant små Pokémon-figurer i plast – som jeg pimpa kakefatet med og kakepinner med Pikachu på. I tillegg la jeg gule nonstop på toppen av hver muffins.

Ja, noen stor kakekreasjon ble det neppe – men bursdagsbarnet var storfornøyd! 

Vil du prøve brownie-muffins du også? Oppskriften finner du her.
 

#brownie #bake #kake #brownies #muffins #browniemuffins #sjokolade #pokemon #nonstop

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg