Karamellfudge på en mandag i januar – er det innafor da?

Sikkert ikke… Noen ganger blir jeg så frustrert av hvordan vi fra den ene dagen til den andre, bare skal interessere oss i sunn mat. Om noen uker er det glemt igjen – i hvert fall fram til mai og bikinisesongen nærmer seg.

I dag har jeg i hvert fall en sånn dag jeg bare blåser i at det er januar – og mandag – og gir meg i kast med en oppskrift på fudge fra Ida Gran-Jansen. Den er jeg ikke helt venn med – har prøvd den før og ikke fått den til. Tror ikke den ble helt som den skulle i dag heller – men nå står den i hvert fall i kjøleskapet. Lukter godt i huset også – kan bli i godt humør av bare lukta:) Tipper den ikke får stå i kjøleskapet særlig lenge til…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg