Hmmm, kan jeg bli den utvalgte i lotto også?

Hvorfor meg? Hvorfor akkurat meg?

Det har jeg mange ganger lurt på. Får ikke annet svar enn at jeg har hatt uflaks. 

Grådig mye uflaks…

Min diagnose kombinert med tilbakefall og kronisk hodepine gir en sannsynlighet på: 0,000000013 %

 

Tenk hvis jeg istedet hadde hatt grådig mye flaks? For eksempel vunnet førstepremien i lotto?

Sannsynligheten for 7 rette i lotto er: 0,00000019 %

 

Det krever altså mindre (u)flaks å vinne i lotto.

Tenk om min uflaks kunne snu seg til flaks? 

Misforstå meg ikke – helse er mye viktigere enn penger! Likevel ville det vært et plaster på såret:)

 

I dag vil jeg tippe lotto – det kan jo være akkurat denne dagen min uflaks snur seg…

 

Takk for at du leste <3

 

P.S. Det er hjemmelaget lakrisfugde på bildet – trenger litt mer testing, så oppskrift kommer til uka:)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg