Fra ti timer i uka – til ti mil i måneden

Facebook minner meg til stadighet på prosjektet jeg hadde for tre år siden, da jeg utforsket om jeg kunne klare å trene ti timer i uka. Nå har jeg redusert målet litt – og nøyer meg med å prøve å gå ti mil i måneden. 

Samtidig minner det meg om hvor motiverende mål kan være – når de bokstavelig talt kan måles. Samtidig er det ekstremt viktig at målet er realistisk – hvis ikke blir det lett demotiverende. Akkurat nå er ti mil realistisk, samtidig som jeg ikke kan presse kroppen for hardt. I april måtte jeg konkludere med at jeg ikke kom helt i mål – samtidig visste jeg at kroppen ikke orket mer – og var ganske fornøyd likevel;)

I skrivende stund har jeg gått 8,5 mil i mai – så enn så lenge ser det ut som jeg kan komme i mål:)

Så, er det flere av dere som henger dere på 10 mil i juni eller…??

Helt tilslutt må jeg helt klart presisere at dette ikke handler om å finne sommerkroppen – på det området heier jeg på oppskriften: 

* ha en kropp
* finn en strand
* nyt sommeren

Alternativt sier jeg som Casa kaos: #føkksommerkroppen!

Takk for at du leste <3

 

#mål #timilimai #føkksommerkroppen #trollstien #utpåtur #treningmedmening #justneshalvøya

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg