På tide med en ny giveaway eller?

Jeg setter stor pris på alle dere som leser bloggen min og følger meg på facebook. Alle “likes” og kommentarer er med på å lyse opp hverdagen min – og derfor vil jeg gjerne gi noe tilbake til dere også. Derfor deler jeg ut en gaveeske med ni makroner fylt med salt karamell.

Det eneste du trenger å gjøre, er å legge igjen en kommentar her på bloggen – eller kommenter dette innlegget på facebook. Du må også like facebooksiden min: Runas bakegleder, for å være med i trekningen.

Siste frist for å være med i trekningen, er søndag 16.10 kl 23:59. Vinneren trekkes og annonseres på mandag 17. oktober. Makronene kan sendes i posten eller hentes hjemme hos meg:)

Lykke til!!

 

Takk for at du følger meg <3

Følg meg gjerne på snapchat: runasbakegleder og instagram: runaarntsen

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg